Foto's van UVa - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Leanne Wolfs - WaarBenJij.nu Foto's van UVa - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Leanne Wolfs - WaarBenJij.nu

Foto's van UVa

Door: Leanne

Blijf op de hoogte en volg Leanne

31 Januari 2014 | Verenigde Staten, Charlottesville

Bij deze ook foto's van de universiteit. Ik heb de foto's van de kamer en het uitzicht bij mijn vorige reisverslag gezet.

Het onderzoek is nu officieel goed gekeurd door de IRB hier. Dat is een ethische commissie. Geweldig, want dan kunnen we nu officieel beginnen. Morgen ga ik met de drie meiden die me helpen aan de voorbereidingen werken. Hopelijk kunnen midden februari beginnen met het testen van de kinderen.

In het volgende reisverslag zal ik weer wat meer zetten over mijn avonturen. Maar aangezien ik nu niet meer heb meegemaakt dan een paar meetings en een bezoekje aan het sportschool is dat nu niet nodig.

Bye!

  • 31 Januari 2014 - 14:23

    Papa:

    Het ziet er mooi uit daar. Wel erg fris! Kunt zien dat je fotografenbloed hebt. haha
    Tot skypes! xx

  • 31 Januari 2014 - 16:04

    Leanne Wolfs:

    Haha, dankje pap. Moet alleen nog leren de camera recht te houden. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leanne

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 5395

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 04 April 2014

Stage in Charlottesville, VA

Landen bezocht: